donderdag 7 april 2016

Kmkmmr


Huh? Een paar uur geleden stond er toch al een post online? Dat klopt! Dit is dan ook niet zomaar een post, maar een heus verhuisbericht. De Makerij gaat namelijk verhuizen en neemt daarbij meteen ook een nieuwe naam aan: kmkmmr . Waarom zo'n verhuizing en naamsverandering? Omdat ik merk dat ik het bloggen ontzettend leuk vind! Ik heb een paar jaar geleden al een blog gehad met een eigen domein en het begon met De Makerij toch ook wat te kriebelen om weer lekker de html, css en php-codes in te duiken. Daarnaast is alle content die je maakt voor een blogger-site eigendom van google en dat wilde ik ze, lief als ik ben, natuurlijk niet aandoen daar in silicon valley ;) . Een eigen domein dus... maar waarom niet demakerij.nl? Het antwoord is simpel: die url was al bezet en aangezien ik geen flinke zak met geld neer wilde leggen om kost wat kost dat domein binnen te harken, besloot ik voor een naamsverandering te gaan. Waarom ik voor kmkmmr gekozen heb, kun je hier lezen.

Vanaf nu komen er geen nieuwe posts meer op De Makerij, maar zul je voor al mijn verhalen over een vegan lifestyle moeten surfen naar:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten